2010-12-29 ? 20:32:58

Träningsvärk imorgon..?

Kom hem från stallet för en liten stund sedan, har precis duschat.
Blev att GÅ till manegen för lite dressyr träning. Ledde Zanta dit (tar ca 25-30 min att gå),
red därefter 45 min hårt dressyr arbete,
sen var det att GÅ tillbaks till stallet, stretcha hästen, mocka mäta upp mat osv.
Sitter nu i soffan HELT SLUT och äter smörgås.
Känns jobbigt att lyfta armarna :(
Kan också tillägga att det var massa snö att pulsa sig igenom och det gjorde
det inte precis lättare...
Gissar på att jag kommer ha träningsvärk imorgon...
Blir nog att åka till Hööks med Mami imorgon.
Såg ett riktigt snyggt schabrak och matchande benskydd på deras hemsida som jag blev hemskt
sugen på att köpa.
Passar nog på att byta min nya ridhjälm jag fick i julklapp till en större storlek.
En repgrimma står också högt på önskelistan så får nog titta
efter en sådan också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!