2010-10-18 ? 12:14:58

Hallonsmoothie

Har en så dum försylning så stannade hemma från skolan idag.
För en stund sedan fick jag för mig att jag skulle göra hallonsmoothie, gick till köket och tog ut hallonen ur frysen.
 Märkte att det knappt var några kvar... Jag som var så sugen på hallonsmoothie :(
Såg en banan ligga på bänken och fick en idée; Göra hallon & banansmoothie istället :D
Hann hälla upp hallonen i mixern och skiva bananen innan jag upptäckte att mjölken var slut, det ända som stod i mjölkhyllan var ett paket gammal vanilj-youghurt.
Letade desperat efter någonting annat att använda, jag ville ju ha min hallonsmoothie!
Såg ett paket turkiskyoughurt, perfekt! Hällde även i lite grädde för att den skulle bli lite lösare.



Mixade...



....och satte i ett sugrör.



Resultat: Ush!
Slutade med att jag hällde ut allt i slasken...



...och tog en glass istället :D



Haha! Men nu ska jag gå ut till kaninerna :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!