2010-10-19 ? 19:01:48

Kläderna har kommit!

Idag kom kläderna jag beställt från nelly.com! :D
Beställde dom i söndags och idag låg dom i brevlådan. Snabbt och enkelt!
Ingen frakt betalade jag heller eftersom att jag beställde under "fri frakt dagarna".
Har provat och alla passade.
Dock var inte de två linnena så långa som dom såg ut på bilderna men dom var snygga ändå. Ni får se bilder på hur dom ser ut i veckan :)




Gillar denna bilden :) *Stolt fotograf* Hösten är en fin årstid, min favorit till och med.
Alla färgglada löv, frisk luft och såklart massvis med snygga kläder och skor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!