2011-04-16 ? 15:23:05

Lördag 16 april

Hellu alla söta!
Sitter inne och myser i soffan framför tv:n.
Har en aningen ont i magen efter att ha tryckt i mig en hel del godis men annars är allt okej!
Har inga speciella planer inför dagen,
blir väl att rida, städa hos kaninerna och bara ta det lugnt.
Skulle egentligen behövt göra lite skolarbete men har ju en hel vecka på mig att få det gjort,
har ju PÅSKLOV nu!
Så otroligt skönt och välbehövt säger jag bara!
Ska passa på att vila upp mig ordentligt men även hitta på en hel del roliga saker.
På tisdag planerar jag och två kompisar att sticka till Göteborg för lite shopping.
Inte helt fel (;
Nu ska jag försöka rycka upp mig och göra nått vettigt!
Ha det bra!



Shopping är som sagt aldrig fel så kommer förmodligen bli en hel del av den varan på lovet (;

Kommentarer
Felicia

I LOVE SHOPPING:D :D :D :D :D :D :D(L)(L)(L)

PS: du har skrivit lover istället för lovet på sista ordet;)(L)

2011-04-16 @ 15:56:50
URL: http://ezzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!