2011-02-15 ? 21:32:45

Brown bags

Min svarta väska som jag har nu håller som sagt på att släppa i banden så är i akut behov av en ny.
Köpte den på en marknad i skene för ett bra tag sedan för 100 kr.
Imponerande att den höll så länge och hade så pass bra kvalité för det priset  jag gav för den,
så som jag misshandlat den genom att bära tunga böcker samt alla mina idrottskläder.
Nu har jag i alla fall köpt en idrottsbag som jag ska börja använda när vi har idrott så då slipper min blivande väska det i alla fall.
Är väldigt sugen på att köpa en brun väska nu eftersom att jag enbart haft svarta så länge.
Vad tycker ni är snyggast,
bruna eller svarta väskor?
Kommentarer
vendela w

jag tycker det är snyggt med båda men just nu skulle jag ha köpt en brun väska :D

2011-02-16 @ 13:09:46
URL: http://lovelytimes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!