2011-02-11 ? 19:09:46

Dagens inköp

Var som sagt i stan med Felle idag.
Dagens inköp;
Flätat skärp från Ginatricot
Puma idrottsväska från Intersport
Hårsnoddar från Glitter
Kände mig inte alls på shopping humör idag så blev inte så mycket köpt.
Känndes som om det imte fanns någonting snyggt i affärerna!
Ska i alla fall till stan imorgon också så förhoppningsvis hittar jag lite mer då (;
Vi reserverade biljetter till Love and other drugs så den ska vi då se imorgon kl. 6 så har ju som sagt tid att kolla runt lite i affärer innan dess.
Nu är jag tvungen att fortsätta med min svenska eftersom att den ska vara inskickad senast klockan 00.00 ikväll och har mer än halva arbetet kvar att skriva!
Precis så man vill spendera sin fredag kväll...

Kommentarer
Linnea

sv: härligt :)

jo, allt är kanon!

ja, tack desamma ;)

2011-02-11 @ 19:15:23
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!