2011-02-07 ? 10:50:51

Hemma idag också...

Är hemma från skolan idag också.
Mår faktiskt väldigt bra idag :)
Och då undrar ni säkert varför jag är hemma om jag mår så bra..?
Jo,
i lördags kväll/söndags morgon mådde jag super illa och spydde så vet inte om jag hade magsjuka (??).
Så för att vara på den säkra sidan håller jag mig i karantän idag för att inte smitta ner någon annan (;
Men imorgon kommer jag till skolan igen!
Då blir det oufit bilder här på bloggen som jag fått önskemål på.
Ska försöka rensa ut min garderob idag,
har massor av kläder jag inte använder!
Kanske kan ha en liten bloppis med några utvalda plagg...?
Resten åker till vitryssland!
Känns bra att kläderna kommer någonstans där de verkligen behövs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!