2011-02-15 ? 14:32:57

Tror jag blivit shoppingberoende...

Vaknade klockan halv ett efter att ha sovit i 12 timmar(!!).
Eftersom att jag missade min mamma kommer jag behöva gå både till och hem från stallet vilket motsvarar 6 km.
Bra träning i alla fall (;
Kommer heller inte hinna sticka till stan... :(
Jäkla skit att jag skulle vakna så sent!
Halva dan är ju typ borta nu...
Får väl ta stan någon annan dag.
Jag tror seriöst att jag börjar bli shoppingberoende!
Var i stan i fredags men känns som om det var 1000 år sedan!
Skulle lätt kunna gå i affärer varje dag utan några som helst problem (;
Just love it♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!