2011-02-15 ? 00:30:12

Om man ändå vore rik...

Har suttit och kollat runt på kläder på nätet sen några timmar tillbaks.
Hittat så otroligt mycket grejer jag vill ha!
Om man ändå var rik säger jag bara...
Gud vad jag hade shoppat (;
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig nu...
Har blivit så sent dom senaste dagarna!
Igår gick jag väl och la mig efter 3 någon gång så har varit super trött och lite småsur hela dagen.
Men imorgon ska jag vara pigg och glad igen :)
Inget planerat inför morgondagen heller,
får väl se om jag åker in till stan en sväng men annars blir dagen lungn.
Ganska skönt att inte ha någonting at göra ibland,
får vila upp mig tills skolan börjar igen (;
Om ni undrar varför det inte kommit upp några outfit bilder på länge är det för att batterierna i min kamera varit slut ett tag och nu när jag vart ledig har jag gått i myskläder + osminkad så det är kanske inte så roligt att se bilder på det..?
Nu ska jag i alla fall sova,
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!