2011-02-17 ? 23:39:06

Hollywood feeling på Ikea

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade helkroppsspegel och fönsterlampa! :)
Får väl se till att städa iordning i mitt rum imorgon så att vi kan sätta upp det,
just nu ser det ut som ett bombnedslag där inne.
Var riktigt roligt att gå runt på Ikea,
fick en hel del inspiration och idéer som kan användas i mitt eget rum.
Gillade starkt de rosa "tonårsrummet" vi var inne i.
Där hade dom gjort iordning en liten sminkhörna med en upplyst spegel,
lite hollywood känsla över det hela.
Funderar på att fixa någonting liknande i mitt rum,
dock är det ganska litet så vet inte riktigt vart jag ska försöka klämma in det men ska absolut tänka på det :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!