2011-01-07 ? 21:10:15

Dagens inköp

Kom precis hem från Gekås.
Lite smått ont i fötterna efter att stapplat runt i klackskor
i flera timmar men annars mår jag bättre nu än vad jag gjorde i morses (:
Här är ifall några av dagens inköp;
♥ Vitt scabrak
♥ 2 par ridbyxor
♥ 2 par ridstrumpor
♥ 3 st filmer
♥ Schampo & balsam från Franck Provost

Blev dock inga kläder.
Tycker inte att dom har så mycket snyggt på Gekås så köper hellre något
från Gina eller HM som jag tycker om än någonting
från Gekås bara för att det är billigt (;
Nej nu ska jag ta fram lite godis och sätta på en film!
Ha det bra!
Kommentarer
Lindha

De där schabraket var riktigt snyggt för att vara ullared :D

2011-01-10 @ 23:14:32
URL: http://lindhadressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!