2011-01-02 ? 23:53:10

Duktiga jag

Nu ska jag vara duktig och försöka gå och lägga mig innan 12 för en gångs skull.
Ingenting speciellt planerat inför morgondagen, blir väl mest att ta det lugnt och rida lite.
Funderar på om jag ska rida ut eller köra dressyr i manegen...
Får se vad jag känner för imorgon (;
Nu är det snart bara 1 vecka kvar på lovet!
Blir deppig av att tänka på att börja skolan igen...
För försöka njuta så gott det går av de sista lediga dagarna så gott det går.
Har några saker jag vill hinna med;

Åka till Gekås
Gå på bio
Shoppa nya kläder
Nej nu måsta jag skynda mig om jag ska bli färdig innan 12!
God natt

Så himla snyggt mitt öra sticker fram under hjälmen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!