2011-01-04 ? 18:36:32

Ingen energi..

Hemma från stallet!
Blev dock ingen ridning i manegen...
När vi kom dit var det lektion så det var bara att vända.
Manegen är inte super stor så man får inte plats hur många som helst.
Kunde inte rida ut någon runda heller eftersom att det redan var ganska mörkt ute,
så det blev galopp i backen tillbaks istället.
Får rida till manegen imorgon istället men tyvärr har jag ingen som kan följa med och fota då :/
Har absolut ingen energi kvar nu, inte ätit någonting sedan frukost så känner mig helt död.

Kommentarer
Kolla in min VIDEOBLOGG där jag visar massage utav häst!! :-D

Otroligt vacker bild! Vilken känsla..

2011-01-05 @ 22:08:45
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!