2011-01-16 ? 21:22:00

OMG!!!

Vet ni vad!?!
Frågade som sagt mamma om navelpiercingen innan men hon gav mig ett tydligt NEJ.
Envis som jag är fortsatte jag tjata (det brukar löna sig).
Fick ett nej när jag frågade om egen häst och kaninuppfödning innan också men nu står jag här med både och (;
I alla fall, när jag hade tjatat en stund på mamma sa hon att jag skulle fråga pappa istället.
Trodde att han också skulle säga nej men fick i stället ett "Ja det får du väl".
Och då gav mamma med sig också!
Så blir nog navelpiercing!! :D
Yeey!
I´m happy!






Tjat lönar sig (;
Kommentarer
MEREI

- tjat lönar alltid sig ;)!

2011-01-17 @ 06:36:30
URL: http://dajeroma.blogg.se/
kajsa

Härligt att du fick ett ja..själv har jag haft min i snart 5 år :D Lycka till!

2011-01-17 @ 09:53:14
URL: http://smily.blogg.se/
Issa

Men navelpiercing innebär det också att du åker på en rad infektioner och en rad äcklade blickar från oss personer som aldrig skulle dra igenom en nål genom naveln :)

2011-04-19 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!