2011-01-18 ? 17:20:08

Pluggar matte

Sitter just nu och pluggar matte.
Eller ja, inte just NU då för sitter ju vid datorn nu men ni fattar (;
Så jäkla tråkigt!
Kan skriva en lista på flera sidor på saker jag hellre skulle gjort just nu.
Dess värre måste jag ju prioritera skolan också...
Vill såklart ha bra betyg så jag kan komma in på vilket gymnasium jag vill.
Hur störande skulle det inte vara att märka att man ligger typ 5-10p från att komma in på linjen man vill?
Så bäst att ligga i medans man kan!
Har faktiskt ingen aning om vilken linje jag ska gå!
Funderar på någon Entreprenörs linje men är inte helt säker ännu...
Oj, blev ett litet sidospår, tillbaks till matten!
Har typ 2 sidor kvar att göra fast det känns som om jag
jobbat i en evighet :(
Sen blir det att göra den dumma bilduppgiften om konsthistoria.
Kill me, Kill me....
Får väl gå tillbaks till pluggandet nu så jag blir färdig någon gång...
Ses senare!
(Om jag överlever vill säga...)

Kommentarer
messan

men guud asså jag gillar inte heller o plugga

men måste man så måste man

lycka till!!!//Messan

2011-01-18 @ 18:34:09
URL: http://modemesinee.blogg.se/
Sandra

sv; ingen fara :) hihi. allt bra?

2011-01-18 @ 20:54:57
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!