2011-01-11 ? 19:36:50

Shopping sugen

Jag älskar verkligen att shoppa!
Så himla roligt med nya kläder, underkläder och grejer till hästen :)
Åker nog in till stan någon dag i veckan efter skolan.
Får ringa och fråga Monica om hon kan rida Zanta någon dag så jag kan åka iväg.
Har börjat åka till stan rätt ofta nu.
Får nog sluta med detta innan jag blir fattig...
Får bara 100 kr i månaden eftersom att jag har en häst som kostar flera tusen per månad.
Funderar på att skaffa sommarjobb denna sommaren så jag kan tjäna ihop lite egna pengar men
får väl se om jag hittar något (;

Man vill ju hinna vara ledig och njuta av sommaren också...
Bilden tog jag när vi var i Stockholm förra sommaren.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!