2011-01-17 ? 16:04:16

Tänkte bara säga...

Hej alla söta läsare :)
Tänkte bara säga att jag INTE vill ha kommentarer som
"Anmäl dig gärna till veckans blogg",
"Var gärna med i veckans blogg",
"Var med och tävla om Veckans blogg" osv, osv...
Kommer från och med nu radera alla sånna kommentarer.
Alla andra kommentarer tas såklart tacksamt emot :)
Ni vet att jag älskar när ni kommenterar! (;
Har precis ätit en omelett och ska nu byta om för att sedan åka upp till stallet.
Red inte i manegen igår,
hade inte alls någon ork så tar och rider där idag istället.

Kanske lägger in en "dagen outfit" bild när jag kommer hem.
Om ni vill se...? :)

Zantis can see you... (;
Kommentarer
Ellen

haha jag vet det suger med sådana kommentarer :O haha

2011-01-17 @ 19:10:15
URL: http://rosaapan.blogg.se/
Sandra

tuff bild och fin blogg. :P

2011-01-18 @ 20:01:11
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!