2011-01-27 ? 16:02:25

Ursäkta...

...för min otroligt dåliga uppdatering denna veckan!
Har aldrig haft så mycket i skolan som nu!
Massa prov och skit :(
Mina kompisar klagade i alla fall på mig så tänkte jag var tvungen att skriva ihop ett litet inlägg (;
Lite som hänt i veckan;
MASSOR att göra i skolan
Zantis har fått vila pga alla läxor
Min dumma kanin bet mig i fingret (bet igenom min nagel!!) så måste gå runt med ett fult plåster på fingret :(
Har varit jäkligt trött

Haha måste bara berätta en sak som hände idag på väg till bussen;

Jag, Lizzy & Felle gick och pratade om vilka trosor vi hade på oss (haha fråga inte).
Jag: Jag har lila spets string på mig.
Lizzy: Är det sånna där halv string?
Jag: Det är sånna där som man ser halva rumpan och sen är det spets över.
Precis där ser vi hur en kille som går i samma skolan som oss går förbi precis brevid.
Haha!
Det var inte så att vi pratade ditekt tyst heller...
Trevligt att han vet vad för trosor vi har på oss då (;
Kommentarer
Felicia

men istället för att ha ett fult plåster kan du ju ha ett söt & gullig :3

2011-01-27 @ 20:09:22
alicia...jag menar bigfatuglyhead

Dt var halvstring! ååh dom är så gulliga jag bara älskar dom! :Z

2011-01-28 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!