2011-01-04 ? 23:02:37

Det där med att gå och lägga sig...

Skrev ju innan att jag satsade på att gå och lägga mig innan 11 idag.
Eftersom jag märkt att jag inte kommer klara det skjuter jag upp det till 12 istället (; hehe
Sitter just nu och kollar på lite gamla bilder.
Hittade en på min gamla foderponny jag hade innan jag köpte Zanta,
ett C-ponny sto vid namn Tösen.


Hade henne i ca ett år, sedan var hennes ägare tvungna att ta tillbaks henne väldigt plötsligt eftersom att
dom fått avliva deras andra ponnys sällskapshäst så den stod själv.
Var jobbigt när dom ringde och sa att dom behövde ha tillbaks henne nästa dag
:(
Fast jag skulle väl ändå behövt lämna tillbaks henne snart eftersom att jag vuxit ur henne...
Men nu blev det så plötsligt, kändes inte som om jag fick säga
Hej då ordentligt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!