2011-03-09 ? 09:09:37

16 år idag!

Hemma idag också,
att den här jäkla huvudvärken och febern aldrig kan släppa!
Om man bortser från det så är det en väldigt bra dag idag,
nämligen min födelsedag!
Blev väckt vid kvart över sju imorses med tårta, presenter och något hämskt oljud,
vet inte om det var ett försök att sjunga ja må hon leva..?
Okej, riktigt så illa var det kanske inte (;
Men kan inte påstå att det var det vackraste jag hört.
Blir inget kalas idag utan tar det i helgen istället så på lördag kommer släkten och grattar.
Mormor skulle nog komma förbi en sväng i eftermiddag och säga grattis om jag inte minns helt fel..?
Säkert flera som är nyfikna på vad jag fått i födelsedagspresent men gör ett inlägg om det lite senare.
Hoppas ni inte blir allt för otåliga ;)
Nu ska jag i alla fall ta och äta lite frukost så hörs vi senare!


Får man ett litet grattis kanske? (A)

Kommentarer
alicia

GRATTIS igen sötaste!!

Jag dör av otålighet!

Tårtan ser sjukt god ut, du skulle inte kunna skicka lite med hjälp av tankekraft eller så? (A)

Krya på dig

Kram <3

2011-03-09 @ 10:03:58
URL: http://ugglebo.devote.se
Felicia

GRATTIS:D<3

Ha en jätte bra födelsedag och bli frisk snart(:(L)

2011-03-09 @ 10:05:15
URL: http://ezzil.blogg.se/
Ellen

Grattis, och krya på dig! :)<3

2011-03-09 @ 17:10:04
URL: http://rosaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!