2011-03-01 ? 17:55:37

Dagen = bra början - jobbigt slut

Blev i princip en heldag i stallet idag.
Passade på att pyssla extra mycket med Zanta,
klippte hennes väldigt slitna man, sprayade pälsglans osv.
Blev såklart en ridtur också (;
Nu blir det att fortsätta med hemkunskapsarbetet samt göra mitt gymnasieval.
Är ju sista dagen idag!
(Säger ju att jag alltid skjuter upp allt till sista minuten).
Förstavalet har jag lyckats bestämma men har ingen aning om vad jag ska välja som andra och tredje val!
Ush,
känner mig super förvirrad :(

Vad har/ska ni andra välja?
Kommentarer
♥ESSEY♥

SV: Det var så lite så :D görs? =)

2011-03-01 @ 18:54:36
URL: http://esseys.blogg.se/
neli

åååh okej =/ va tråkigt att det blev som det blev! gud,den är ju så snygg.. tänker på den hela tiden asså haha.



ja gud va gulligt av dig =) det får du gärna göra =) kan du inte göra det nu? =) eller är du upptagen? så kan du skicka bilderna till min mejl =) det skulle vara så snällt för vill se fler bilder på den.. bilderna på novaqueen är ju inte direkt dem bästa haha.

kram vännen

2011-03-01 @ 21:04:54
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!