2012-04-03 ? 14:21:51

Pannkakor & huvudvärk

Sitter för tillfället i sängen och äter pannkakor med en jävla huvudvärk.
Jag har ofta ont i huvudet, inte hela tiden men det kommer och går lite som det vill, vissa dagar är det helt bra medans det andra dagar kan leda till att jag inte orkar göra särskilt mycket.
I jämförelse med igår har detta ändå känts som en bra dag.
Under en av dom "bra stunderna" passade jag på att ta ut kaninerna en sväng och även städa deras burar. Nu däremot ligger jag halvdöd i sängen och får snart ett damputbrott på fåglarna som bara inte kan hålla tyst!
Glad tjej haha! Jag som annars älskar fågelkvitter...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!