2012-02-04 ? 10:01:22

Batterier på rymmen

Som ni säkert har märkt är kvalitén på de bilder jag lagt upp det senaste inte den bästa, det beror på att batterierna i min kamera har tagit slut så har varit tvungen att fota med världens sämsta mobilkamera..
Vet att jag  har nya batterier någonstans, vet bara inte vart...
Kommer ihåg att jag la undan dom när jag städade för några veckor sedan men sen dess har de varit spårlöst försvunna. Inte bra det här med städning, hittar nästan sämre efter jag städat än före. Ska i alla fall försöka leta reda på dom fortast möjliga men tills dess får ni nöja er med mina kassa cam och mobilbilder.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!