2012-01-13 ? 15:59:19

Fredagsmys

Har fått en nytt infall om att jag ska börja vara nyttig och därmed slutar (eller i alla fall nästan) jag från och med idag med godis och andra onyttigheter!
Blev istället att gå in på Ica och inhandla tre paket med sesamkakor. Visst är dom goda men ingenting kan jämföras med en marabou chokladkaka...
Ser verkligen fram emot att sitta och läskas av de andras godis och chips ikväll när jag sitter där med mina frökakor, inte jobbigt alls!
Vi får se hur länge det varar denna gången, brukar få för mig att jag ska sluta med onyttigheter med jämna mellanrum men det brukar MAX hålla i någon vecka.
Önska mig lycka till, det kan jag behöva!
Kommentarer
Ellen

Hihi älskar att du har börjat blogga igen! :D

2012-01-14 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!