2012-01-13 ? 10:35:00

The smell of today

Såhär luktar jag idag:
Får nog säga att detta är en av mina favorit parfymer. För några år sedan köpte jag den till en kompis i julklapp för jag tyckte den luktade så jäkla gott. Nu var det så att hon hade fått en till flaska av någon annan så hon hade alltså två stycken, vilket hon inte var i behov av.
Tur för mig eftersom att det resulterade i att jag fick en av dom i julklapp.
Den används flitigt ;)
Parfymen är köpt på Gekås, hör och häpna. Om jag ska vara ärlig trodde jag inte att deras parfymer var någonting att ha, men ack så fel jag hade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!