2012-03-20 ? 10:17:19

Plugg+Fika

Godmorgon!
Är hemma från praktiken idag så passar på att läsa min engelskabok som ska vara färdigläst denna veckan och sedan presenteras (på engelska ofc) nästa vecka när skolan kör igång igen.
För att göra dagen lite enklare har jag laddat upp med fika, mums!
Om ca en timma börjar jag göra mig iordning för att bege mig till skolan en snabbis för utvecklingssamtal, alltid lika roligt... Känns otroligt nödvändigt att göra mig iordning, ta bussen in till stan och sedan ta bussen hem för ett ca 15 min samtal när resten av förberedelserna tar ca två timmar sammanlagt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!