2010-12-31 ? 00:31:47

Hööks idag!

Var som sagt på Hööks med Mami idag, skulle ju köpa de bruna schabraket och de matchande
benskydden som var så himla snygga(!!).
Dock hittade vi inte schabraket, var troligen slut eftersom att det var på rea. De bruna benskydden var inte till nedsatt pris som jag trodde (var tydligen bara en viss färg som det var rea på) så bestämde mig för att inte köpa dom... Kände inte för att betala en massa pengar för några benskydd jag egentligen inte behöver.
Bruna benskydd får nog vänta tills vi åker till Gekås nästa gång... (;
Även om jag inte hittade det jag åkte dit för kom jag inte hem tomhänt (dumma Hööks som har så snygga saker så att man köper även om man inte behöver..!)
Hittade ett annat schabrak jag tyckte om och bara inte kunde slita mig från, så det fick följa med hem.
Köpte även en repgrimma och stallboken 2011 för i övermorgon kommer jag ju inte kunna använda den för 2010 längre... (;
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!