2011-02-06 ? 14:38:34

Dagen

Hej alla söta läsare!
Sitter just nu och pillar med min lovebasket,
rätt kul faktiskt :)
Om ni vill skapa eran egen lovebasket,
gå in på
http://www.mylovebasket.com
Har egentligen massor att göra idag men har ingen ork till någonting...
Vaknade inatt av att jag mådde super illa så gick ner och satte mig framför tv:n till kl. 6 då jag började känna mig lite bättre.
Ska upp till stallet och skritta lite i skogen sen får jag se om jag orkar städa hos kaninerna idag.
På tal om städnign ser mitt rum ut som ett bombnedslag och är i akut behöv av lite röjning!
Sen har jag massa skolarbete att ta igen eftersom att jag var sjuk nästan hela förra veckan.
Ush,
orkar inte..
Vill bara sova juh :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!