2011-02-09 ? 18:22:32

Fått bevisat att jag blivit blek

Har nu fått bevis på att jag blivit blek!
Kan inte använda samma puder som jag använde mig av för några månader sedan utan var tvungen att byta till en ljusare nyans.
Dumma vintrn som gjort mig till en blekfis :(
Nu tycker jag att solen kan titta fram så att jag kan jobba lite på min bränna...
Trivs bättre som solbränd,
även om jag aldrik brukar bli riktigt brun.
Ska förmodligen åka utomlands i sommar med kusinerna så får förhoppningsvis fin färg då!
Längtar! :)
Skulle inte haft någonting emot att stick iväg nu under februari lovet och bara lämna skitvädret som är ute just nu.
Visst älskar jag vintern men känns det inte som om det varit vinter i en halv evighet!
Skulle inte gjort någonting om det blivit 20+ ute nu eller vad säger ni? (;
Kommentarer
Anonym

hej! kan inte du kommentera nån bra film på min blogg? vet verkligen ingen bra :(

jätte fin blogg btw! :D

2011-02-09 @ 21:06:50
URL: http://nataliebrantestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!