2011-02-15 ? 22:33:51

Mullsjö godisfabrik imorgon!

Funderar faktiskt på att gå och lägga min snart.
Måste upp tidigt i morgon eftersom att farmor kommer och hämtar mig och min bror vid halv nio tiden (vad är det med gamla människor och att gå upp tidigt??).
Vi ska nämligen åka till godisfabriken i Mullsjö!
Det har blivit lite av en tradition att farmor tar med mig, min bror och kusinerna dit varje år och köper hur mycket godis som helst till oss!
Ska bli super kul! :)
Får se till att rota fram lite kläder så att jag har någonting att ha på mig imorgon.
Om jag hittar nått snyggt kanske det bli outfit bild..? (;
Vet inte när jag kommer hem så fixar nog iordning ett tidsinställt inlägg som kommer upp under tiden jag är borta så att bloggen inte blir helt off om det skulle bli så att jag kom hem sent.
Fabriksförsäljning av godis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!