2011-02-08 ? 16:30:52

Nationella A-del avklarad

Haft nationella A-del i svenska idag.
Skönt att ha den avklarad i alla fall!
Ush,
var super trött!
Knappt sovit någonting alls inatt :(
För det första kunde jag inte somna i går kväll av någon anledning så låg och lyssnade på radio tills kl. 12.
Sen kom jag på den brilljanta iden att plugga lite på språkhistorian,
brukar alltid bli trött av tråkig läxor (;
Funkade!
Somnade nästan direkt!
Vaknade dock flera gånger på natten då den häftiga blåsten ute fick mitt innefönster att börja slå...
Måste försöka fixa det!
Ikväll blir det i alla fall ingen ridning utan att gå på öppet hus med resten av tjejerna.
Bara jag som evt är intresserad av att gå på Teknis men eftersom att jag följde med dom till bäckäng har dom inget annat val än att fälja med mig (;
Bussen går väl om en timme om jag inte minns helt fel..?
Tills dess ska jag i alla fall försöka plugga lite och kanske skriver nått mer blogginlägg?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!