2012-02-03 ? 21:55:45

Update

Sitter och myser i sängen i min klasströja från 9:an och favorit pyamasbyxorna, inte helt fel!
Tanken på att jag strax behöver lämna min mysiga säng är dock lika frestande...
Har massor att göra (som vanligt), måste bland annat plocka undan lite på rummet eftersom att pojkvännen kommer att sova här i helgen
Får se om jag orkar diska undan lite av disken som står staplad på diskbänken (hör och häpna jag funderar faktiskt på att diska!) eftersom att våran kära diskmaskin bestämde sig för att gå sönder igår.. Man märker hur beroende man är av någonting när man inte kan använda det längre...
Skulle egentligen behöva plugga lite också, kan tänka mig att det inte kommer bli så mycket plugg i helgen nämligen.
Måste läsa ut evighetsboken som aldrig tar slut och även skriva två stycken inlämningsuppgifter, sen har vi ett prov i information och kommunikation också, great!
Sätter på lite skön musik så städningen känns lite lättare i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!