2012-03-09 ? 21:33:23

Födelsedagspresenterna än så länge

17 idag då, ett år kvar tills livet börjar på riktigt ;)
17 känns verkligen som en "mellanåder" ingenting nytt som händer, livet bara rullar på som vanligt.
Blev i alla fall uppvaktad av min kära familj på morgonen, fick jättegod frukost bestående av super söta hjärtformade smörgåsar och varm choklad med grädde och även paket såklart!
Födelsedagspresenterna detta året bestod av kläder jag själv lagt undan för att det skulle bli dom jag ville ha, blommor och pengar.
Imorgon skulle vi egentligen haft släktkalas men eftersom att jag olyckligtvis blivit sjuk lagom till helgen så blir det uppskjutet till nästa söndag istället.
Mår bättre nu iaf så känns skönt att vara på bättringsvägen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!