2012-03-21 ? 21:36:51

Kanin på rymmen

Tidigare idag när jag gick ut för att hämta min cykel upptäckte jag att en av kaninerna saknades från sin hage.
Gick runt på tomten och letade efter henne utan någon lycka. Blev jätterädd att hon hade blivit tagen av något annat djur eller liknande eftersom att det inte var några direkta spår av hur hon tagit sig ut.
Efter en stunds letande gav jag upp eftersom att jag var tvungen att ta mig till stallet innan det blev mörkt ute.
När jag stod och borstade hästen ringde pappa och sa att han fångat in henne, puuh lättnad!
Hon hade tydligen vart på väg ut mot vägen också...
Nu är hon i säkert förvar inne i sin bur i alla fall, lilla gumman som skrämmer slag på matte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!