2012-04-05 ? 10:15:34

5 april

Kul att bli väckt av ett sms från bibloteket som påminner om att mina böcker snart ska lämnas tillbaks...
Nu på förmiddagen ska jag i alla fall ta mig upp till stallet och rida en sväng till paddocken för att träna lite dressyr på finaste ponnyn, får se om hon är lika bråkig som hon brukar eller om hon kan tänka sig att samarbeta lite idag. Sen blir det hem och duscha & göra mig iordning för i eftermiddag kommer min pojkvän hit, han fyllde 18 igår så han har en present som väntar!
Köpte ett stort påskägg som jag fyllde med massa godis och även två biobiljetter till den nya american pie filmen så ikväll kl. 9 blir det bio!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!