2012-04-04 ? 12:17:10

today's lunch

Gud vad ofta jag skriver om mat nu..? Kanske borde byta namn till Linnéas matblogg?
Haha! Nejdå, don't worry.
Dagens lunch bestod i alla fall av pasta med stekta champinjoner och broccoli, även lite riven parmesan som topping. När jag lagar mat finns det två kriterier som måste uppfyllas;
1. Enkelt, jag är inte särskilt duktig på matlagning och därför får det inte vara någonting allt för komplicerat om jag ska klara av att göra det själv.
2. Snabbt, eftersom att jag ofta har ett rätt tight schema hinner jag helt enkelt inte spendera timmar i köket (även om jag hade hunnit det hade jag förmodligen inte gjort det ändå då jag har dåligt tålamod när det gäller matlagning) och därför behöver jag ha någonting som går snabbt att laga.
När jag lagar mat slutar det oftast med att det antigen blir pannkakor, pasta eller några random utvalda ingredienser som steks och sedan blandas ihop. 
Vad brukar ni laga när ni gör mat själva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!