2012-04-01 ? 07:39:27

Uppe med tuppen

Godmorgon alla morgonpigga!
Känns väl sådär lagom roligt att vakna före sju på en söndag när man faktiskt kan sova ut och sedan inte kunna somna om..
Planerna för dagen ser hur som helst ut som så att jag ska ta mig till stallet och rida ut en sväng på min underbara häst, städa hos kaninerna och sen har jag även lite plugg att göra.
Väntar också på besked om en sak från gårdagen, får förmodligen veta hur det blir i veckan så det ska bli oerhört spännande!
Kan inte berätta vad det gäller just nu men meddelar hur det blir när jag fått beskedet.
Kan säga att det är i ett hästsammanhang.
Finaste Zanta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!