2011-04-13 ? 18:00:18

En riktigt bra dag enligt mig

Hade en riktigt trevlig dag igår.
Efter skolan stack jag, Felle och Ellen in till stan.
Lärde Ellen att shoppa Felicia och Linnéa style,
kommer dock ta tid innan hon nått vår nivå men hon är på god väg!
Efter några timmars shoppande och fikande gick jag och Felle och såg Black swan på bio.
Riktigt bra och spännande film måste jag säga!
Dock var det några obehagliga, blodiga sener så det blev även en del hålla-för-ögonen.
Köpte ett par nya jeans btw,
ska försöka komma ihåg att visa imorgon!
Kommentarer
Felicia

Ellen är duktig på att lära sig;)



SV: du e så söt så<3



BTW: Duktiga ninni som gjort ett inlägg;)(L)

2011-04-13 @ 18:15:22
URL: http://ezzil.blogg.se/
Ellen

I goes supershopper HAHAH XD

2011-04-14 @ 18:20:20
URL: http://rosaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!