2011-03-13 ? 11:31:11

Godmorgon alla söta!

Hoppas ni har sovit gott och känner er redo för en ny vecka!
Känner mig inte på topp idag men har som tur är även morgondagen på mig att piggna till på.
Fick reda på att vi har studiedag vilket jag totalt hade missat.
Hade varit snyggt om jag kommit till skolan imorgon och undrat vart
alla andra var (;
Dagen kommer spenderas med kemiboken i högsta hugg,
måste förbereda mig inför nationella på onsdag!
Det skrämmande är att jag i princip inte kan någonting som har med kemi att göra.
Så nu har jag alltså tre dagar på mig att lära mig kemi.
Någonting säger mig att det kommer bli tufft....
Önska mig lycka till!
Nu ska jag i alla fall ta och göra iordning en kopp te och sätta mig i sängen och plugga!
Ha en bra söndag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!