2012-01-05 ? 11:15:48

Mellandagsrea på Hööks

Var inne en sväng på Hööks här om dagen för att kolla om det fanns någonting roligt på rean. Drogs direkt till hyllan med saker från Hv polo.
Tvekade en stund eftersom att kläderna fortfarande kostade en hel del även om många av plaggen var nersatta till halva priset. Bestämde mig till slut för att köpa en tröja trots att det sved lite i plånboken. Jag, som för övrigt har världens beslutsånges, stod i provrummet ett bra tag och förbarmade mig över att jag inte var rik så jag kunde köpa allihopa. Till sist beslutade jag att det fick bli den bruna.
Nöjd och glad gick jag ur butiken med min nya tröja och stallboken för 2012 som också fick följa med hem.
Väl hemma kunde jag inte sluta tänka på den andra tröjan som jag stod över, detta resulterade till slut i att mamma igår fick uppdraget att åka tillbaks och köpa den åt mig.
Så här sitter en glad tjej med två fina tröjor men 620 kr fattigare!
Kommentarer
Felle

Ninni,du måste ju spara pengar till London!! ;P <3

2012-01-06 @ 00:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!