2012-01-23 ? 16:18:51

Samma visa varje gång, att man aldrig lär sig...

Sitter för tillfället och stressläser en bok på nästan 400 sidor som jag ska ha läst hälften av tills imorgon, good job!
Känner mig ändå hyffsat duktig som nu kommit till sida 97, bara 103 sidor kvar...
Sen ska även en skriftlig uppgift som hör ihop med läsningen lämnas in, känns väl sådär eftersom att jag som grädden på moset ska iväg på träning med hästen om si sådär 15 min.
Så går det när man alltid ska göra saker i sista stund! Detta är såååå typiskt mig, efter varje gång jag fått sitta uppe och stresspluggat tänker jag aldrig mer men lika förbannat blir det samma visa nästa gång, och gången efter det, och gången efter det...
TA TAG I DIG SJÄLV KVINNA!
Nu ska jag återgå till min bok (som förövrigt är ganska bra, tur det i alla fall!) så ni får ha det så bra tills vidare!


Glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!