2012-01-11 ? 21:38:28

Back in school

Jaha då var det tillbaks i skolan igen... Men men så är det, får se det från den ljusa sidan, har haft ett otroligt härligt lov i alla fall!
En bra sak med att vara back in school är att våran skola ligger mitt i stan vilket gör att det är nära till alla butiker, inte helt fel om jag får säga det själv!
Blev en sväng på stan efter skolan både idag och igår. Igår blev det en ny tröja, en bh och även en sminkborste som inte fick vara med på bild som fick följa med hem.
Inköpen som blev idag var kanske inte lika roliga men absolut nödvändiga!
Vi får så otroligt många papper i skolan och nu känner jag att jag inte har någon som helst koll på VAD jag har för papper eller VART dom finns, inga problem med det; tills man behöver ha ett speciellt papper...
Så nu har jag investerat i två plastfickor med flikar, även ett nytt block, även det med flikar, en flik för varje ämne.
Nu blir det ordning och reda!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!