2012-03-11 ? 09:04:00

Iphonefeber

Är så jäkla suger på att köpa en iphone så ni anar inte!
Är så sjukt trött på min gamla sony ericsson jag ärvt av pappa eftersom att min förra telefon gått sönder...
Det som tar emot är priset, de är ju inte den billigaste telefonen på marknaden precis.
Jag tycker egentligen att det är onödigt att lägga så mycket pengar på en mobil, är inte den som alltid måste ha det nyaste inom elektronik och kan lägga hur mycket pengar som helst på det.
Är alltid lite efter när det gäller telefoner osv, har inte brytt mig så mycket utan har mina telefoner tills dom går sönder och tar sedan någon utav mina föräldrars gamla som vi har hemma, ekonomisk haha!
Lägger hellre pengar på kläder och liknande, det prioriterar jag över dyra telefoner, datorer osv.
Är nästan säker på att jag ska skaffa en i alla fall, även om det kommer kännas lite inombords när man tänker på hur mycket kläder man kunde fått för samma summa...
Aja, jag kommer nog över det när jag sitter med min blivande bebis i handen.
Eller vad tror ni? ;)
Kommentarer
Felle

Du kmr komma äver det, jag lovar ;D<3

2012-03-11 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!