2012-03-10 ? 14:00:22

Skulle nästan kunna gifta mig nu bara för att få bära klänningen...

Igår när jag kollade runt på kläder råkade jag av misstag kalka in på en sida med brudklänningar, så nej, det var inte det jag var ute efter och jag planerar inte att gifta mig än ;)
Hur som helst blev jag helt kär i en klänning, tycker den är helt underbar, kan seriöst inte sluta kolla på den!
Nästan så att jag skulle kunna gifta mig nu bara för att få bära den.
Min framtida brudklänning.
Dock brukar jag ändra smak rätt friskt så vi får väl se vad jag fastnar för när det väl är dags.
Om jag skulle gifta mig idag skulle det i alla fall blivit den här klänningen som fått följa med till bröllopet.
http://www.jenjenhouse.com
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!